RSS

shopping isn't a hobby.. it's a full time job.. i have a black belt in shopping~

Berbatik biru....

Lupa nk update hari khamis tu aku pakai apa....cewah perlu ker?bg aku perlu tu la style aku...even baju tdo klu leh upload nk jerk aku upload kan....tp kang org tgk bukan meleleh muntah ijo plak....hehehehe.....masa ni aku g jalan2 ngan kengkawan usha2 baju.....tgk2 baju....leh la menarik baju2 skang...harga pun menarik perhatian datin ni...wakakakakakak....meh layan pic aku yg mmg cute tak dpt di nafikan lagi oleh alim ulama....

ha nampak promosi hebat rm90.00 murah tu nok....mari2 beli........fuh....klu tak der baju ,baju ni pun jdla kan pakai raya...org kg tak tau...wakakkakakakkkaka baju keje pun oke apa...kan g mana pun kt kg....cara tak idea aku?dieorg bukan men facebook pun....hehehehhee

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...