RSS

shopping isn't a hobby.. it's a full time job.. i have a black belt in shopping~

Jubah Merah

ha ni baju raya aku tahun ni ader JUBAH....tp tak ingat color merah teranggggggggggggggg!!! klu pakai lembu sure kejaq aku...mampuih....heheheheh actually tak niat pun nk bli Jubah nie.....nk di jadikan citer tgk kt patung pergh....bapak cun..terus teringat member nyer baju raya itam n merah tu pasal aku bli gak warna merah jubah nie sbb membernyer dress warna merah terang...aku nk pakai sedondon nti kt ofis....so aku bli gakla..... size aku standard size 36....huhuhuh cutting mmg cun ikut badan aku ngam2...jubah sexy namanya..... aku snap separuh jerk ek....sbb tak leh la semua nti pecahla rahsia jubah ku tue.... ni masa aku bli aku amik aku oter sbb labuh bangat.............

weiiiiiiiiiiiiiii jgnla gelak warna nie......takperla...nti aku menggayakannya oke.....hehehehe suka2 first time bli jubah......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...