RSS

shopping isn't a hobby.. it's a full time job.. i have a black belt in shopping~

Tutup

hurm.......entry ni utk pompuan2 la ek..........nk inform kedai kasut ALDO dah tutup kt alamanda....... giler sedih kottttttt!!!!! napala tak ader charles n keith kt sana ek?tak der la aku susah2 bli kasut kt Sunway Pyramid memandangkan tu jerk tempat plg dekat selain Pavilion.......bukan apa aku selesa pakai kasut C&K tinggi mcm mana pun die support aku.....klu ALDO ni selesa tu mmgla tak dapat di nafikan....... tp harga nya 2 kali ganda C&K....maybe kasut die byk dr Italy kot........

ni la pic last aku bli kasut ALDO kt alamanda..before die tutup........
ni kasut C&K aku.......nampak tinggi giler kan?mmgla tinggi tp selesa weiiiiiiiiiii c&k ni leh bl kt Sunway,Mid valley,pavillion
ha ni kasut ALDO aku......pun selesa..........ALDO ni boleh di dapati kt Pavilion,KLCC,ONe Utama... tu jerk tempat yg aku pernah bli......

*-aku ni leh dikatakan addict pada kasut juga!!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...