RSS

shopping isn't a hobby.. it's a full time job.. i have a black belt in shopping~

eskem n choc.....

wah tajukkkkkkk eskem n choc...takkan aku nk buat entry coke n sundae plak dah mcm nama blog kawan aku plak....hahahaha tgh mlm2 buta ni klu mkn eskem cara gak kan.....tekak ni kering je........aippppp!!!!! eskem baskin robin yer!! ha mula la tue.....mulut......muluttttt..........cover line.....ekekekekekeek............. aku jarang mkn eskem......yg suka makan pun laki aku jerk......sama gak ngan chocolate.......tak der nk mencari bagai mcm org....mengidam la apa......dua2 menda nie kesukaan Mr suami......tp sedikit sebanyak ader la tempias nyer klu dah tiap2 hari aku tgk die makan aku pun suka la sikit......tp sikit jerkla.......

tara.................. dapnyer wei..........sekali aku ngap jerk nie.........
 sedap gak klu g JCO donut nie...................tp buka ke time2 nie...hahahahahahahahaha

ni plak korang suka? klu coklat kissses tu best kan.........design coklat tu pun best wakakakakakak... tk de bentuk len ke die nk buat?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...