RSS

shopping isn't a hobby.. it's a full time job.. i have a black belt in shopping~

Mana tak tumpah kuah klu tak ke nasi?

Time2 nk raya ni benda ni aku dah beli dulu.....ntah napa MR suami excited sgt bli kt aku..ngan anak aku........ apa die ingat aku ni apa? sesuai ke aku pakai time2 raya nti? klu anak aku pakai sure cute kot........

pergh........dah mcm Ustaz Irsyad pilihan!!!!! compom besar2 nti ustaz nie........amin......... omeinyer......tu klu anak pakai.......... tak ke pelik klu maknyer pakai?agak2 la bapaknyer pun!! aku mintak lain lain plak yg di belinyer...........
ni bukannyer UStazah pilihan nie...... ni abg hensem a.k.a pondan pilihan pun ader gak.......muka jantan dah ada.....ish laki aku nie.......mentang2 aku ader misai senang jer die nk perkotak katikkan aku yg sememangnyer katik nie........ tp klu aku ngorat aweks sure jd kan..........

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...