RSS

shopping isn't a hobby.. it's a full time job.. i have a black belt in shopping~

Aku mmg mata duitan

di mana ader duit di situla ader aku!!!! hahahahahha............wow....sukanyer ngan benda alah nie....klula ader byk leh sopink everyday kan......tp tuela semua tu bukan aku punyer so amik pic jerkla ..janji duit....bau duit pun okey apa....dari bau kentot org....!!!!

ha.......amacam?nampak tu aku dah kira2 dah nie......nk g beli stok jamu nie....badan mesti mau mcm mak dara..........btol?
ha kali nie.........bli stok tegang2 plak!!! biar sampai melantun....hahahahah tak nampak tu lagi dekat duit tue......
ni tahap dah giler duit.......meroyan namanyer!!!!!! ko tgk amik bau duit pun jadilaaaaaaaaaaaaaaa...........sampai jd mengkarung pun sanggup taknk lepaskan duit tue.....

ble org tak kasi nangissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!

ble org bebel...buat muka....buat muka......arghhhhhhhhhhhhhh stressss aku!!!!

*noted: jgn jd hamba duit.......jdla hamba abdi

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...