RSS

shopping isn't a hobby.. it's a full time job.. i have a black belt in shopping~

JJCM

salam sejahtera dan salam satu MALAYSIA....ha...tudia sopannyer anak sapa la nie....... Harini bersamaan 6hb Ogos 2011 aku bersama2 suami serta anak ku berjalan2 ke KL di bulan puasa utk mencari baju raya,kasut raya,laptop raya,shawl raya,tali pinggang raya....ngeeeeeee ;) bayangkanla...aku ngan gaya ala2 model berjalan penuh gaya elegent kira budget cute giler la...alih2 dukung anak aku jalan ke low yat..... citer nye nk valet parking kt situ jem plak...so kiteorg valet parking kt PAVILION murah jer nok RM20...klu low yat RM13 murah sket...tp di sebabkan nk masuk sana jem mcm roti so cancel kan la niat aku tue........MR suami la...nk cari laptop lagi..laptop laptop laptop ntah apa la die nk buat ngan laptop nie....so temankan la..ingat bulan pose tak ramai makhluk tuhan..alih2 sama jerk!!! sesak wei....ngan bau ketiaknyer tuhan jerk la tau....

ha korang nampak tak aku yg dah penat tue...tp sempat posing tau!! feveret aku wei klu ngah tdo pun aku sanggup bangun semata2 nk tunjuk PEACE!! aku kepit mcm nk kucil jekkan....sebenarnya mmg tol pun.... tak tahan weiiiiiiii
Amacam?ader mcm MILA KUNIS tak? ha?apsal aku kangkang?okey3 fine aku tutup sikit....jgnla usha kt situ
ha tu kepit dah...........sopan tak?ni bukan Mila kunis  dah nie....mcm mila kudis jerk...hahahahhahaha
uish..........serius wei dah mcm model nie.....................pergh......hebat tol la ko ni yani....angkut bakul tekan lift.....hakikatnyer weiiiiiiiii

ni pic aku kt charles n keith.....aku g dah terlambat so tak der la sale bagai.....bli ngan harga asal....grgrgrgr!!! hajat dihati nk beli 2....tp mcm tak menarik.....so esok lak aku usha ALDO..... Angin Mr suami ngah oke...so kiter cepat2 bli apa yg kiter nak....hehehehe................
 ta daaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! kan dapat sepasang tue.............

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...