RSS

shopping isn't a hobby.. it's a full time job.. i have a black belt in shopping~

Apa kata Survey.........

Ramai2 yg kenal aku....mula2 sure cakap aku sombong!!!!! apa kes?muka aku ker?badan aku? weiii badan aku mantap.... CUP C kot...hahahahahaha......leh caya ker?CUP C ni kawan aku nyer aku tumpang jerk...hahahaha nk kata tinggi?ketinggian 149cm jerk....berat badan semasa....46kg....kadang2 45kg...tp boleh mencecah 54kg jika trlebih gembira.... Senang jerk nk berkawan ngan aku....aku jenis peramah la org nyer TP ada tpnyer.... tgk org jugala....tak derla aku ni nk sengih kt org tak tentu pasal..... cuma ader yg boleh masuk ngan aku ader yg tak leh....... sebab die org kata aku ni masuk air.......

masuk air nie ke?bukan bukan klu masuk air ni aku pun tak nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!! sakit dow......
ntahla tang mana masuk air nyer aku pun tak tau....tp utk org yg dah kawin mesti dieorg faham!! hahahah aipppp yg tak kawin minum air dah la.... aku jenis laser?oh tidak bukanla laser tak tentu pasal tp klu mencuit hati dan perasaaan aku sure kena BOMB punyer sbb jenis aku tak de nk simpan2 dalam hati ma...........
aku mungkin jenis straight forward tak reti nk kias....korang tgkla blog aku sudah rata2 blog member aku sume ader citer touching2 aku cuba gak nk buat...tp nk buat citer menda ek? takkan citer berak keras tu citer sedih...bagi aku sedih juga sbb nk meneran tu kan sakit....korang apa tau?aku jerk merasa tau....giler kot sedih nie......time nk kuar tu tuhan jer tau azab die....;(
klu apa2 nk tegur bgtau jerk aku,klu Ok aku ON Jerk....tp tegur lemah lembutla sbb aku kan jenis lembut... org cakap bukan aku beb........hahaahahahaha.............cuma aku tingatla ader member sekolah rendah aku.... die kata klu tgk muka ni sure ingat aku...korang agak2 apa????







ni ha!!!!!!!!!!! BADUT........die kata aku badut.....sama tak?hahahahahaha sbb 24 jam aku suka buat die gelak..... ngeh3.........tp aku cute sket kot dari badut kan?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...