RSS

shopping isn't a hobby.. it's a full time job.. i have a black belt in shopping~

Puncak Genting makan time.....

tadi gue cite bab jalan2 jerk kan.....mcm mana nk naik cini....sikit jerk tue....sbb mata ni dah ngantok actually.... hehehe lik dr genting jerk trus update tau takut basi esok nyer....sbb aku ni jenis terus upload jerk....!!! utk peminat blog aku upload bab makan jerk time2 pose nie...saja kasi korang panas hati jerk kan...heheheheh

Tue die ketibaan Datin Wannabe..........ngeeee....happyla sebab tempat sejuk kan....;D
ni bahagian depannyer tp bahagian belakang kan...........wah model bulu nok...
ha nampak si kecik tu....peminat aku la tue...tegur aku...ble sampai nok?
wah dah mcm Victoria Beckham beb......no photo plz.......heheheh tp bukan Victoria Beckham tp BEKAM....heheheheh

tu aku yer......ni masa ni awal lagi...so masa tinjau2 makanan
ni la nama restaurantnyer...yer...masakan ala2 kg...tp ader gak westernnyer....if suka western sepenuhnya boleh juga g kt COffee Terrace bersebelahan hotel..pun sodap gak buffet nyer...tahun lepas makan sana....;)
eeeeeeee sedapnyer buah tembikai hehehehehehehehe

yg ni semuanyer masakan berat2 yer kira mcm nasi la...
ayammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm(cara upin n ipin)


air nyer kengkawan....air semuanya sedap n pekat

 sutun..................makan ngan mee sup ke bihun sup ker.....
Desert......bg penggemar desert berbaloi2 la...tp aku tak..aku tgk jerk buat hiasan hehehehehehehe aku tak gemar sangat...yg gemar laki aku...
Cucuq Udang yg rangup!!

sayur kangkung n kacang panjang rebur mcm macam GADO-GADO
ni area makannyer la yer...........
RESERVED utk Datin Wannabe lagi.........teruja mak nok....
ni namanya tak reti guna yer kengkawan......hehehehehehe
ni la anak cina bukit saya........setakat ni entry yg mengiurkan........bab saya makan kiter g entry lain plak...let's let's check in out.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...