RSS

shopping isn't a hobby.. it's a full time job.. i have a black belt in shopping~

Ole2 Bali Sunway Pyramid........

Actually aku dari pagi g klang....bf nk tukar sport rim ngan kawan die...... tp tak der pic pun aku kat sana sbb malas nk kuar keta.......lama kot...lgipun anak aku tdo.....so dari klang....aku terus shoot ke Sunway Pyramid...bf cakap nk g bazar tp katanya Esokla hari ahad kiter rest......leh caya ke ?hehehehe........ so aku decide sendri nk makan kt Ole-ole bali ni sbb tempat nyer cozy n tak ramai org.....so tepat pada jangkaan aku.... org tu ramai tp tak berpusu2...n makan pun on time ok!!! tu yg penting...service mau baik.....

 ni pic aku dalam keta...bersama bf kedua ku.....bulat kan....
 dah berkerut dah muka....org tak pose...mmgla cepat laporrrrrrrr
 ni aku yg bagai2 di pam2.....
 ni ramai kan org kt sunway ni...ble tak der org pun tak tau laaaaaaaaaaa
 sampai2 jerk kt Ole-ole bali ni terus nk SUSU.............
 klako muka anak aku n aku time nie.,......

teruja tgk lilin weiiiiiiiiiiiii icad nti ibu bli...tgk puas2 ok!!! jgn bg malu ibu kkkkkkkkkkkkk
 klu dapat sweet diam jerk die............
 ni tgh menikmati coklat yg sodap tu
 hurm... nak nak nak nak nak tue jerk la die tau
ingat ni IPAD ker ?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...