RSS

shopping isn't a hobby.. it's a full time job.. i have a black belt in shopping~

Holiday INN Glenmarie

hehehehehe.................!!!!! Rezeki lagi tp Jumaat malam plak...heheheh yg pasti hari JUMAAT kan...... harini buka pose kt Hotel Holiday Inn kt Subang....yg tau hotel ni 5 star..tp tak taula dah 6 star ke tak... makanan bg aku mcm biasa saja sbb aku dah byk sangat makan kt hotel dalam bulan pose nie so semuanya sama jerk bg aku.......klu dah nama makanan semuanyer pun sedap kan...!! bli kt bazar pun sedap bulan2 pose nie....... hehehehehe.............

 ni masa kat parking mula2 nk masuk hotel
 tu adik bongsu aku die ada kt umah aku sampai raya nie.....
 ni tauhu
 ni apa ntah makan ngan kuah rojak
ni bergedil yg ni sedap cicah ngan sos


 sayur-sayuran n sambal2 belacan
daging kambing....... biasala pic adik aku amik tak snap dekat2 tak pandai buat org terliuq tollllllllllll

 ikan kariiiiiiiiiii

ayam goreng crispy berempah....YG NI SUPERB sedap giler
 yg ni murtabak
 tgk...selalu bf aku jerk suap anak aku kan?mmg punnnnnnnnn aku malas nk suap wakakkakakak
ni desert n buah2an
 kuih2..........nok
 yg ni bf aku cakap sedapppppppppppppppppp
datin wannabeeeeeeeeeeeeee


yg ni makanan aku..........kambing mesti ader kasi panas badan maaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 ni badut kasi icad belon tp die kasi pecah n rampas belon org lainnnnnnnn sume pun lari klu nampak icad..gangster maaaaaaaaaaaaaaaaa
 orang lain menari die duduk....time duduk die menariiiii lawak tol
bijak dah anak ibu..........but die mmg friendly tauuuuuuuuuuuuuuu
 badut layan budak2 dengar muzik2
 time's up jom balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
yeye belon curi org punyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...